Jo men visst!

Hallå där!
Gud så skönt att jag fick börja 9 idag!
Och sluta kl 12 var det sagt, så det har
jag varit inställd på sen igår, så nu när
jag är klar här på jobbet kommer det fram
att jag ska på något möte kl13 för någon
annan här vill att jag ska hjälpa dom med
dokumentation.. stor suck!
Det är väl inget att ha möte om?
Ge mig böckerna så sätter jag igång ist!
oooh jag blir lite smått irriterad nu,
och min dag som började sååå bra!
Just nu vill jag bara hem och måla naglarna,
och sen vill jag gå och inhandla vinet till kvällen.
Det blir mys hemma framför Idol :)

Mumsigaste vinet! <3
synd att det inte finns i 3L box..

Nyår 2009!


Kommentarer
Postat av: emelie

snygging :) <3

2010-12-03 @ 14:27:21
URL: http://kungemelie.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; Jaa det är ju inge ovanligt att dom ska vara anonyma, dumt att stå för det om dom nu tycker så! Jag tycker inte det spelar någon roll vad jag har druckit & festat & gjort innan det är väl liksom hur jag tar rollen som blivande mamma som är grejen, personen hade kunnat kommit med något om jag nu hade druckit under min graviditet eller något sånt, men det är ju gatanterat bara någon avnundsjuk jävel :O tack för den kommentar iaf :D <3 <3

2010-12-08 @ 17:23:28
URL: http://valette.blogg.se/
Postat av: lelle.wh

Hej ! kul att det går bra för er, många kramar, ni vet från vem tänker på er jämt. kram

2010-12-08 @ 23:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0