Varför ångrar jag mig alltid i sista sekunden?

Nattinlägg!
Har som sagt en ny header på G!
Har tröttnat på den jag har nu, fast jag inte har haft den särskilt länge!
Får hjälp av en sjyst brud <-- som ville hjälpa mig eftersom jag inte har PS
och fattar ändå inget av det haha!
Blev en sen natt igen, fastnar som vanligt vid datorn, facebook ni vet^^

Iallafall, laddade ju hem Picasa för några dagar sen,
och har ändrat lite färger på ett foto av mig,
så nu vill jag ha det här fotot med i Headern ju, hm!
What to do?
Får se hur min den blir först, jag kanske bli supernöjd? ;)



Kommentarer
Postat av: Karolin

Sånt där med header är viktigt, man vill ju trivas själv liksom jag funderar också på att göra om hos mig, men vi får se;)...



Tack för så fina ord men nu är allt bättre och det är så lustigt för det är sant som de säger om de där molnen och solen. Tack så hemst mycket för att du ger så fina ord.



Puss och kram

2010-04-22 @ 08:57:24
URL: http://bubblaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0