Redan slut?

Godmorgon!
Vaknade upp av ett samtal som förhoppningsvis kommer att lösa allt! :)
Dricker kaffe och passade på att kolla min Mail om när mina andra flaskor
med spray-b.u.s
kommer, då ser jag att dom inte ens står med på ordersedeln!?
Om dom nu var slut när jag beställde så kunde väl det has tått då?
Tipsade ju några om att det var halva priset på var dom,
så alla gick väl in och klickade hem dom? :P
-
Jättefint väder idag i allafall, men här ska kollas tvätt-tid och greja lite..
Kanske blir någon timma på balkongen senare!
-
Förra veckan hämtade jag som sagt ut dessa, och ett par andra!
Båda i samma storlek, men dom här var förstora!
Och REAvara så jag kan inte skicka tillbaka dom heller
:@




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga skor... Vilken storlek var det sa du?? ;) Va ska du ha för dom i sånna fall?

2010-04-27 @ 12:35:19
Postat av: simone

Hallå schönheten ;D Vad gör du för något? Jagpustar ut efter träningen och ska sätta igång med weddesign :)

2010-04-27 @ 13:51:19
URL: http://fattybom.se
Postat av: Louise

Men Sandra, jag skickade ju tillbaka när jag handlade på rea! Stod ingenstans att det inte gick att skicka tillbaka...Var läste du det?

2010-04-29 @ 03:35:21
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Är de från Nelly? Jag har köpt ett par skor därifrån som jag vill skicka tillbaka, blir nervös nu om de inte går ? :o Ha en bra valborg! Kramis

2010-04-30 @ 13:49:08
URL: http://mahuldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0