Denna rubrik!

Vet fan inte vad man ska skriva som rubrik ibland, så så får det bli.
Vaknade för ca 2 timmar sen hemma hos syster :) gick upp och gjorde lite kaffe medans resten av familjen fortfarande sov.
Jag är alltid uppe tidigt, segt ibland när man vill sova ut faktiskt, och de få gångerna som jag faktiskt kan sova länge så slår det aldrig fel att telefonen ringer eller så plingar det på dörren, men sånt är livet :)

Ska träffa Lollo idag, dricka lite vin tror jag, blondera hennes utväxt och så :) ska bli riktigt tråkigt när hon flyttar till Norge, typ bara en månad kvar :( men är jätteglad för hennes skull att hon har fått jobb där, och att hon slipper skitKumla!
Här är det riktigt värdelöst att bo ju, ändå så bor man kvar, känns som att det är för mycket som håller en tillbaka..
Familj och vänner bland annat, och tryggheten. Men någon dag, om månader eller år, så ska jag härifrån! så är det bara!

Är dessutom på bättre humör, av olika anledningar :) weeey!
Är också glad att kunna samtala normalt med dig, utan bråk och skrik. :)
ska röra mig hemåt om någon timma och duscha och så, måste förbi Mona & Tord först, har massa kläder där som jag har tvättat. Sen bär det av framåt igen för att träffa Lollo :love:

Pusshej på allt & alla!

Och Karin ringde igår, pratade i 1 timma :)
det var ju inte igår. Ska kanske träffas i helgen :)
Har ju saknat min Karin juuuu!
Får massa minnen från förra sommaren när jag ser denna bild :D för kul hade vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0