MorgonSchnitzel ?

Om det nu stavas så, håller på med maten just nu, det blev lite sent idag eftersom vi inte gick upp ur sängen förän klockan 12.30!! Lite för sent för mig annars, men som sagt, vi var ju hemma hos syster igår, stannade enda till 03.00,
gissa om jag var trött i morse när jag först gick upp vid tio!? Det var ju bara att gå och lägga sig igen. Men trevligt hade vi i alla fall :)
Pratade med Linda en sväng på telefonen förut :) Alltid lika kul att prata med henne :) Hon skulle egentligen ha kommit på en skvätt kaffe idag, men hon kommer i morgon i stället, förhoppningsvis :)
Sen får vi se om vi orkar följa med hem till Ida & Peter på kvällen, känner inte för att festa, kan vara skönt att bara vara hemma och glo på TV och mysa i stället :)

Japp, har precis klivit ur duschen och traskar runt i mina "innetofflor" som jag nyligen har köpt, dom hade jag tänkt ha i sommar, men det känns skönt och lite lyxigt sådär att gå med skor inne haha! (inte med klackar förstås!)
Hämtade reklamen förut också, där fanns ett blad från Skopunkten, och jag hittade direkt ett par som jag MÅSTE köpa!
Skopunkten är billigt och bra! :) Ta 3 betala för 2! TackTack!

Har inga batterier i kameran :/ glömde ta med Fridas batteriladdare hem igår, får ta och hämta den sen för det är ju skit-trist att inte kunna ta några kort!

Nu ska jag fortsätta med matlagningen, och kika lite på internet efter ett par ljusrosa Ballerina till Linda, hon letar ju förgäves utan att hitta några.

Har ni några tips på vart det finns Rosa Ballerina?


Dom här traskar jag runt i hemma! Från Ellos




Dessa läckra prickiga Sandaletter från Skopunkten SKA jag köpa!


Kommentarer
Postat av: Emelie*

haha 3 likadana kommentarer xD tackar :D

jo , det kan du väl om du vill! ja , kanske i helgen (: om du har tid att fika :)

<3

2009-03-05 @ 16:54:40
URL: http://emeliesten0ngers.blogg.se/
Postat av: Emelie*

hehe , förstod det :D ja , fast inte på fredag :) haah <3

2009-03-05 @ 18:01:55
URL: http://emeliesten0ngers.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är bra sandra! fortsätta leta åt mig, jag har fan hållt på hela dagen utan att hitta några :( jag slår en signal imorgon när jag vaknar så kanske jag trilla in på en kopp eller två! Jag har ju cykel imorgon också så då slipper jag gå. Puss

2009-03-05 @ 18:02:19
Postat av: Emelie*

haha , meeen :D provade ju en grej :p

ja , vi fårse :)

<3

2009-03-05 @ 18:06:39
URL: http://emeliesten0ngers.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll snäckan.Skönt att det börja avta den där smärtan.Snygga skor..HAr du varit inne på lämnkarna på min sida om inredningar eller? krma kram

2009-03-05 @ 18:40:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack:) HM!

2009-03-05 @ 19:13:07
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0