Kaffe på sängen och Lollos hemgång <3

Vilken härlig dag det här känns som, jag vaknade för ca 20 minuter sen av att min älskling kommer in med kaffe på sängen, han hade vart vaken sen kl 7 och gått ner och tvättat! Jag skulle ju egentligen också följt med, och hänga tvätten i alla fall, men han lät mig sova och gjorde allt själv, så gullig är han!

Han ska strax åka iväg med Stillfors och fiska, vet inte riktigt vart det är men utanför Hallsberg någonstans!
Och även om vädret inte är på topp så är det ju faktiskt lite "Fiskeväder" idag, hoppas dom får fina fiskar :)
Och senare blir det att dricka en skvätt, blir nog rättl lugnt faktiskt!

I natt kollade vi på Friday the 13, den från 2009, scaaaary kan  jag säga! Vi såg bara på halva sen somnade vi, eller han ville sova och jag ville inte kolla klart på den själv :S Haha!

Just nu är Lollo i Sverige :D:D Ska bli så jävla kul att träffa henne idag! Wiho happyface :thumbup:

Ska röka och dricka kaffe med älskling innan han åker,
så I write later..

PUSS





Kommentarer
Postat av: A

skräckfilmer o jag går inte ihop :(

2009-07-10 @ 09:56:13
URL: http://asmode.blogg.se/
Postat av: Kimbell

Jodå, det är bara bra, hur är det själv?

2009-07-10 @ 10:11:40
URL: http://kimbell.blogg.se/
Postat av: L

Tog ju bara 27 timmar att åka men! Haha. Antingen cyklar jag in till Kumla imorrn eller så tar jag o åker med min syrras familj efter att vi haft kalas för pappa! Puss!

2009-07-11 @ 03:06:25
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0