mys då

Sitter just nu hemma för mig själv, Patrik är ute och handlar blondering till mig :) Så jag tänkte passa på att blogga lite.
Min blogg blev ju inte fixad igår :/ får hoppas den blir det snarast :) maaaaalin ? :D
Idag har vi hämtat ut vårat paket från jotex också, med en massa prylar till sovrummet, så jag har fixat och donat och lägger in en liten bild ocskå :)

I natt sov vi hemma hos syster frida, vi tänkte komma och göra henne lite sällskap, men det blev seeent, William ville ju inte somna, så tror vi la oss vid ca 4 på morgonen, seegt!  men trevligt som faen hade vi <3 
Vaknade vid 10 av att det ringde på dörren, det var Mona & Tord som kom förbi, så då var det ju ingen idé att gå och lägga sig igen, gjorde kaffe och satte mig vad datorn, sen väckte jag frida efter 11 någon gång. Jag & Patrik tog med William ut en sväng också, och gick upp till  "Mommo" och "Moffa", som han säger :) sötis!

Sen blev det utemat, inte bra inte bra! men men, unna sig får man väl göra ibland..

Nu blir det en cigg och så ska jag sätta på lite kaffe tills älsklingen kommer, ska ju blondera mig ikväll så jag måste hålla mig vaken med några koppar :)

Pussen





Här kommer jag somna gott ikväll <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0