Duktiga jag

Är helt sluuuuut. Har tagit tag i ALL tvätt som låg i sovrummet, hela sängen var ju full och det låg på golvet och överallt. Men nu är det borta, håller på och byter sängkläder just nu också, skönt! Bort med det gamla in med det nya :)

Har nyss duschat så nu sitter jag och dricker kaffe, fan det där tog på krafterna, men det är dags att jag börjar få lite ordning här hemma igen. Har aldrig vart med om det här förut, jag brukar vara väldigt renlig av mig och ha det rent och snyggt runt omkring mig, då mår jag som bäst :)  Och solen skiner då blir man på ännu bättre humör.

Känner att jag åt lite för mycket igår :S lite fisk hos mamma, sen korv och sen fick jag i mig lite nasigoreng på kvällen.
Mår lite illa för magen är ju van att skrika efter mat, men det är skönt att komma igång och äta igen så kroppen orkar mer.
Och idag blir det Påskmat! Sen ska jag försöka låna lite pengar så att jag kan handla lite alkohol, det är ju trots allt Påskafton idag och då måste man ju dricka lite.. Sen ska jag försöka trappa ner med det, det är DYRT och inte speciellt hälsosamt..

GladPåsk på er alla <3

Kommentarer
Postat av: froidan

Duktig du är :)

Kommer du förbi här efter du vart hos mamma & pappa eller? :) Puss <3

2009-04-11 @ 12:03:35
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0