Saturdaynight!

Hej Måndag!
Idag åker vi hem till Nora efter att ha spenderat
en helg i Kumla! Hade en grymt kul lördagskväll hemma
hos Ivona med massa brudar som jag inte har träffat
på väääääldigt länge! MÅSTE göras om :D
-
Känner däremot att det blivit allt för mycket onyttiga saker
som ätits och druckits, lite smått besviken på mig själv eftersom
det hade gått så bra för mig hemma med min LCHF diet, haha ;I
Men så fort vi åker iväg så glömmer jag bort allt med dieter hit och dit
och äter och dricker det jag känner för! NOT GOOD!

Det togs en massa bilder i lördags så jag slänger upp några! ;)






Tack alla ännu en gång för en toppenlördag! :D <3

Kommentarer
Postat av: ivana

Jag vill att du tar bort bilderna på mig. det vore jättesnällt.

mvh ivana

2011-05-06 @ 20:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0