wellwell

Gokväll!
Aldrig för sent för en uppdatering!
Blir lite arg på mig själv som är så slö!
Jaja, just nu sitter jag och Patrik och glor
på Tv,  inte mycket att ha!
Men han är ju ledig i morgon så vi kan ju
ligga framför alla filmer som finns på datorn
och glo hela natten :D

Imorgon måste jag iaf tanna mig lite, (mycket)
Blä för blek..
Och faktiskt, så hade jag tänkt sola solarium någon dag,
det var 5 år sen sist, long time!
Solarium är inte bra för huden men det blir tusen
gånger snyggare, det är INTE snyggt att
vara orangefärgad
, och nu när vintern kommer så syns
det så väl när man har busat :/
ush och fy!
Nehepp, ett inlägg slänger jag in i morgonbitt!
have a nice night! ;)

Tisdagskväll och flum!

PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0