Don´t hold back!

Har precis suttit och läst igenom
en himla massa gamla inlägg ifrån
förra året, gud vad konstigt det kändes!
Jag kunde verkligen minnas vissa känslor
i vissa inlägg, många bra & många dåliga..
Men det jag tänkte på mest var hur öppen
jag var i bloggen, hej privatliv? vad var det liksom?
Jag är inte alls lika öppen i bloggen nu förtiden,
men det är nog mest för att vissa människor
verkade ha problem med det, och tyckte att det var
OK att slänga in massa fula & patetiska kommentarer..
Tråkigt på ett sätt, för jag känner mig ofta ganska
"begränsad" när jag skriver nu, mycket tråkigt!
Så ska det inte behöva vara ju..
Men så är det ju här i världen, alla ska få ha sina åsikter,
vissa är dummare än andra, men va fan
det är bara att skita i! :)
-
Denna kväll är ovanligt lugn,
känner att det måste hända något!
Vill ha ett glas vin att smutta på, eller
en god öl, men det får bli kaffe!
Strax, Idol :)

En gammal en!


och jag är så glad för Patriks skull!
som man säger, det kom som ett brev på posten!
och det gjorde det ordagrant! (Y)
en tung sten har lyft från bröstet! :)



Kommentarer
Postat av: Linnéa - Mamma till Pärla

Sv: hehe ja det gör ju verkligen det :D Och snart är det julafton på riktigt ;) Ännu bättre!

2010-11-12 @ 22:54:40
URL: http://hallojlinnea.blogg.se/
Postat av: Helena

Måste du alltid ta till alkohol när du gör något? Det löser inga problem.

2010-11-13 @ 09:41:58
Postat av: froidan

Till 'helena' Måste sådana som du alltid vara anonyma, för jag tror knappast det är ditt riktiga namn?



Varför bryr du dig ens? Hon skriver att hon är glad för sin pojkväns skull, och att det skulle vara gott med ett glas vin eller en öl, vad är det för fel?



2010-11-13 @ 13:16:02
Postat av: Emelie*

Måste "Helena" alltid vara en sådan jävla sur, avundsjuk subba? Det löser inga problem.



2010-11-13 @ 13:25:25
URL: http://emeliesten0ngers.blogg.se/
Postat av: Sandra Is The Shit!

Haha menar det systrar! Det är ingen Helena som skriver.. det är någon idiot som vanligt som inte vågar stå för vem hon är!!! Avundsjuka...!!!

2010-11-13 @ 14:25:54
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0