Vilka fasoner!

Vill börja inlägget med att säga att
jag HATAR folk som aldrig håller de dom lovat!
Jag menar hur svårt kan det va?
-
Jaja, jag och Patrik sitter och smuttar på
lite öl, och det var ju på håret som vi ens
fick tag på öl överhuvudtaget ikväll!
Och öl, jag vill ha rött ju! Blir tjockis i magen
av öl, älskar ju öl men efter 2-3 stycken så känner
jag mig helt tjock och mätt i magen!
Längtar ivrigt efter Idol och håller tummarna
för Jay som till 99% kommer att ta hem det hela!
I KNOW IT!


Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Tack Sandra :-) Men en hel bok orkar jag nog inte skriva ;-)



Jag blir också proppmätt av 2-3 öl, det går liksom inte och dricka mer sen det tar stopp! :)

Du är så snygg i mörkt hår!

2010-12-16 @ 08:07:46
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0