Ledighet!

Godmorgon?
Vakande up och kunde knappt prata, hade en sån där seg hosta
som gjorde så förbannat ont! I hate this! Jag vill bli frisk tills i morgon.
Efter att ha snytit mig typ 5 gånger nu på morgonen så ska jag nu kliva
in i en varm dusch, sen ska jag ta tag i lite saker här hemma! Bädda rent tex,
det kommer ta på krafterna.. phuu! Sen måste jag gå ut idag, känns jobbigt!
Men det är min sista dag på praktiken eftersom att det inte finns mer jobb att göra,
så måste jag gå och lämna tillbaka kontorsnyckeln.. Men nu till Jul och allt så är det
ganska så skönt att vara ledig :) Ska skriva några nya personliga brev och
skicka ut till lite butiker också men det gör jag när jag orkar och känner mig lite piggare!

Ge mig dessa i Julklapp!

Och till nästa vecka ska jag förhoppningsvis träffa Lousie!
Det var grymt längesen så det ska bli kul :D <3





Kommentarer
Postat av: Ida

Jag var helt såld jag med på dessa skor. Men när jag testa de inne på scorett så blev jag jätte besviken. Inte alls lika snygga :( inte för den prislappen. Men hoppas att du gillar dom :)

2010-12-18 @ 08:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0