Hur tråkigt?

Godmorgon!
Eller ja, jag har ju varit vaken sen 6 snåret,
och igår hör och häpna så la jag mig kl 22.00
haha man blir ju så trött och orkar inte alls med
så mycket när man praktiserar hela dagarna :/
Det känns så tråkigt att blogga eftersom jag inte
ens kan lägga in några nya bilder!
Har inte lust att lägga in gamla hela tiden ju..
Och för tillfället så finns det inte ETT SKIT att
göra på praktiken, jag har ju redan gjort klart
allt som jag skulle göra.. Känns lite slöseri med
tid att bara sitta här från 8-16 utan att göra något!
jaja jag får stå ut, efter jobbet blir det hem på
direkten och laga pannbiffar, löksås och potatis! mums!
Vi hörs!

Åh jag vill ha sommar och Power meet NU!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0