Bilder från Campingen

Älskling & Jag


<3


Jag har bränt mig som f*n på bröstet!


WhiskeyCola vid grillen


Brasan


Våra grillspett som blev misslyckade, haha! Patrik var lite slirig och sa
att köttet var klart, jag höll inte med så vi blev osams.
Han gick upp till stugan och la sig, när jag kommer upp och ska äta så är
det såklart INTE klart! Vi slänga nästan alla grillspett...


Öl såklart, och fint väder varje dag!


På kvällen, utan cigg och lite smågriniga! Fick ragga cigg på campingen :P


I Hammarby!


Varmt var det, men fisk fick jag :D

 Ganska fin Abborre det där :thumbup:


Våran stuga


Haft 3 jättefina och underbara dagar i Nora, nästa månad eventuellt åker vi tillbaka, men då blir det granncampingen Trängbo, det är mer ungdomar där och det finns en kiosk med allt möjligt. Plus att det är mycket närmre in till Nora!
Var kul att familjen var med på Torsdagen också, mys! Fast Frida saknades..
-

Kanske ska ta sig fram och handla lite mat snart i den här värmen.
En dusch blir det nu i alla fall, och ut och lägga sig på gräsmattan och gassa lite.


LoveLoveLoveLove

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

tack för rösten :)

och tack sötnos!

2009-06-28 @ 15:19:29
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlliga bilder :D

2009-06-28 @ 15:37:11
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: L

Haha men blev det inga nakenbilder på nudisterna??? Vilken besvikelse! ;P

2009-06-30 @ 00:47:24
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0