Recovery?

Har återinstallerat HELA datorn, allt försvann, alla bilder musik och allting :/
segt som fan men nu funkar ju datorn igen, men bildskärmen är fortfarande konstig, en massa prickar
och när man ska gå ner på en sida så går det skitsegt!
Vet inte vad felet är men hoppas den blir bättre snart,
har varit riktigt tråkigt att inte kunna blogga på några dagar..

Här är i alla fall lite bilder på kläderna jag hämtade ut i onsdags :)
Orkar inte lägga in bilder just nu på örhängena och armbandet,
men de får ni nog se på mig på någon bild någon dag, och nya linnet också.
Allt är från Esprit.


Brunvitrandig cardigan, superskön!


Nya favoriten!


Västen som jag blev riktigt nöjd med!


Hade glömt att jag beställt en Bikini ju, SÅ SNYGG och bekväm.
tur att jag inte hittade någon Bikini inne på MB sist haha!


Tråkigt nog så var dessa skor en storlek försmå för mina breda fötter! :S
Köpta på Esprit 599:- någons om är sugen på att köpa dessa för 400:-? :P

-

 Några få bilder från i Torsdags.













Har några jätteroliga videoinspelningar också, kommer kanske upp på Youtube? :P

Ha en bra kväll allihopa, har vart riktigt skönt med en NYKTER helg :)
Pusshej :love:P:love:


Kommentarer
Postat av: L

Jag vill också feeesta med dig! Så söta bilder på dig och Ida :) Snygga kläder o skorna var ju grymma! Synd att de var för små :( Hoppas du hittar nån som vill köpa dem av dig, du kan inte skicka tillbaks dem? Jag kom precis hem nu, har jobbat natt 10 timmar...Känner mig helt konstig i huvudet, typ bakis! Haha. PUSS!

2009-07-05 @ 08:38:21
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Felicia

Fan vad mycket snyggt du har hittat :) fin design du har nu också :)

2009-07-06 @ 13:11:10
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0