I´m baaad!

Gud vad dålig jag har blivit på att skriva blogg!
Läsarna bara sjunker mer och mer för varje dag nu,
nu måste jag ta mig ett ryck och komma i gång igen känner jag!

I måndags tappade jag bort min mobil på campingen,
men som tur var hade någon lämnat den till receptionen igår!
I morse när vi vaknade (04,40) haha lite tidigt jag vet men vi la oss nog vid 21.30 igår :P
Aja i alla fall, då hittar vi inte Patriks mobil, har fortfarande inte hittat den,
och de vi umgicks med på campingen svarar inte på sms,
så jag hoppas verkligen att mobilen ligger där och att dom hör av sig snart!

Tråkigt eftersom jag ville lägga in lite bilder från teelefonen :/
Nu är det inte lång tid kvar tills vi får pengar,
då blir det in till Willys och storhandla, ska förbi IKEA en sväng också och köpa en ny stor spegel!
Ska när som helst också, kanske i nästa vecka tapetsera om, hoppas vi hittar några billiga rullar någonstans för jag vill ju så gärna ha en fondvägg i vardagsrummet, i sov rummet med i ofs :P Mockabrun eller Caffelattebrun vill jag i alla fall ha i sovrummet, mys!

Vi har precis käkat, ska glo lite på tv sen ska vi diska och städa lite!

Men jag uppdaterar mer senare, promise!

HIttade den här ursnygga tapeten på Google,
Tänk den som fondvägg ihop med en ljusbrun tapet?
I WANT!
Och tur att man har en lillasyster som kan tapetsera :)

Kommentarer
Postat av: L

Otur med mobilerna, hoppas ni får tag på Patriks också! Fondvägg är såå snyggt! Mamma o pappa har i sitt sovrum, verkligen supersnyggt!



Puss!

2009-07-15 @ 18:18:53
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Malin

Rusta har tapeter, skit billiga och snygga :)

2009-07-16 @ 13:50:09
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0