seeg morgon..

Jaha, sitter här med kaffet som vanligt :) men är lite irriterad för ljudet på datorn försvann ju igår, man hör knapp någonting fast högsta volym är på, gaah, jävla dator! Ska ta och ringa den där idioten idag!
Älskling ligger fortfarande, han har tydligen inte sovit så bra i natt :/ så inget Villmer blev det för hans del..
Han får ringa läkaren imorgon och kolla ryggen och revbenen, tror det är därför han inte sover så bra heller..

Idag vet jag inte vad som händer, ska nog kika upp till systerFrida en sväng :) alltid lika trevligt :)
Sen kanske jag tittar förbi föräldrarna också, det var ju ett tag sen jag var där.

Skulle verkligen behöva tvätta också, men vi har tvätt-tid imorgon, orka vänta!
PLUS att jag blev sugen på att gå på Loppis efter att jag läst Malins blogg :D Det är skiitkul haha! (kärringvarning)?
Det skiter jag i :) det är faktiskt inte bara gamlingar som går på loppis, och man kan fynda VÄRSTA :P

Oj nu gick Patrik upp, ska gå och dricka kaffe med honom.

Höres.
Pussen

LoveYouPatrik


Kika gärna in på min andra blogg: www.netblogg.se/saandran

Jag Älskar Dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0