Godmorgon!

Sitter här med mitt morgonkaffe, och är utan cigg :/ segt som bara den, så Patrik är på väg till macken nu :) senare ska jag iväg hem till syster Frida :) Patrik skulle vara kvar här hemma och städa och diska, skönt! Det blev ju lite stökigt här i fredags..


Satt igår och imorse och försökte fixa  ljudet på datorn, för det fanns ju inget, helt sjukt! Jag är ju inte så datasmart av mig men jag installerade faktiskt drivrutinerna till Ljudenheterna haha, duktig är jag :D och drivrutinerna till internet, för datan var ju kass ju, men det trådlösa funkar fortfarande inte, ska nog inte ge mig in på det för då pajar jag väl hela datorn :P                                                            



fan, är trött på all snö nu, det är kallt hela dagarna och man måste gå med massa kläder och jacka, hoppas våren kommer snart, det är ju snart Mars ju, BORT MED SNÖN!

måste iofs köpa gymkort den här veckan också, måste verkligen ta tag i det nu, har vart för slö för länge nu! men jag har ett mål! och då blir det förhoppningsvis lättare :) har gått upp som bara den, kan knappt ha några Jeans längre, det är lite ledsamt faktiskt :/                                                        



ne, kom hit med cigg nu Patrik!! är röksugen som faan..kanske är bäst att lägga ner rökningen också!? men det är ju så svårt, har inte tillräckligt med vilja och motivation! hmm..

kanske bloggar mer senare, nu ska jag dricka upp kaffet och slappa!                                                   





loveyoupatrik


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Sluta röka! Usch, de är så äckligt:P nerå, alla gör som dem själva vill. men tänk på din hälsa:)



kramar!!

2009-02-22 @ 11:21:19
URL: http://joojjjjoo.blogg.se/
Postat av: Sara

Godmorgon

2009-02-22 @ 11:26:25
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0