ensamkväll..

Sitter här med mitt kaffe för ovanlighetens skull :) Patrik och hans bror är just nu i Karlskoga, för kl 19.00 börjar Hockeyn, VIK - Bofors, självklart är dom båda VIK:are :)
Får bara hoppas att det inte blir något bråk med massa Hulliganer och grejer, för det brukar väl vara såna på Hockeymatcher? Eller det kanske är fotboll!? skitsamma..
Dom kommer ju hem vid ca halv tolv i kväll, så jag har hela kvällen här för mig själv. jippie, neej, fan vad trist! Och jag orkar inte gå ut heller, Frida frågade om jag kunde komma förut, men det är väl bättre att stanna här och ta hand om disken, och blondera håret, som jag skulle ha gjort igår men det blir ikväll i stället.
Ska bli så skööönt att få bort den fula utväxten!
Fast å andra sidan är det riktigt jobbigt att behöva blondera sig varje månad! Funderade ett tag på om jag skulle bli brunett, men jag kommer ju ångra mig andra dagen när jag ser mig själv i spegeln och förväntar mig en blond frilla, och i stället är det bara bruntbruntbrunt jag ser, och undrar vad fan jag har gjort, och går sen och köper blekmedel och börjar slinga, sen är håret en enda stor svintoboll.. hmm, ska nog tänka lite längre denna gång, vill ju vara blond i sommar så det får bli brunett i höst :)

Sitter och pratar med Linda i telefon just nu, så det här får bli allt för idag :)

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0