Orka vara ölsugen..

Orka vakna så här! 07.30, pigg men ändå lite småhalvfull från gårdagen och extremt sugen på öl!
Jag vill ha en öl nu! Men jag får nog vänta i en och en halv timma tills bolaget öppnar.

Lyssnar på musik och dricker kaffe, och tänker tillbaka på gårdagen.. Kommer ihåg det mesta!
OJ, kom ihåg nu att jag har 2 öl kvar i min väska! hahaha, min lyckodag, ska ta och hämta en nu.

Var hos Glenn igår med några folk, glömde som vanligt kameran hemma så inga bilder blev det :/
Sen blev det utgång på Zäta.. Hm, var en konstig kväll där igår..

Men sup och svälj trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: froidan

:( Det kommer ska du se, men kommer nog ta ett tag! Men vi finns här för dig <3

2009-04-04 @ 19:50:32
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0