Galet som vanligt..

Alltså ibland så orkar jag verkligen inte med mig själv!
A fy faan, men det var rätt kul igår ändå, vi skulle ha vart hos Tonna först, men det blev Malmen ute i det fina vädret :) var inte där särskilt länge, vi drog hem till Jacob en sväng, en massa folk. Efter ett tag kom Nadine och hämtade mig, Linda & Jennie så drog vi iväg på fest i Hallsberg :) och sen började jag bli fuuuull!
Tråkigt nog togs inga bilder i Hallsberg, men några foton blev det ute och uppe hos Jacob :)

Idag är det lika fint väder som igår :) så jag funderar på om jag ska gå hem till mona & tord och sola lite sen :)
nu väntar jag bara på att Linda ska ringa så vi kan snacka lite och skratta lite om gårdagen ;)


Nettan & Annie :)


Kommer ej ihåg vad hon heter och Anna ;)


Lindaaaa & jag, nyblonderade och allt ;) <3


Annie, Vera & Nettan :D


Peter, på G som vanligt :)


Jennie & Jag <3


Sötnos & Jag :)


Jacob :)





Kommentarer
Postat av: L

Jag orkar typ aldrig med mig själv :) Bra att du har kul hjärtat <3 Och SÅ snyggt med nyblonderat!

2009-04-25 @ 15:44:10
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Malin

Hejsan, jag har börjat blogga igen.

Kika in i min blogg!



Ha det så bra!

//Malin :)



(Du har kommenterat mig förut) :)

2009-04-26 @ 12:46:54
URL: http://malinbalinlalin.blogg.se/
Postat av: L

UUUPPDATERAAAA NUUU!

2009-04-27 @ 18:18:35
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: polarn

Kanon bilder ju Hoppas på fllera Du är ju duktig kamrakvinna ju

2009-04-29 @ 11:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0