Bättre dag idag.

Nu har jag precis kommit hem, har ju inte vart hemma sen i lördags, och inte var det så kul att komma hem heller när det ser ut som det gör!
Alltså igår var det verkligen OMÖJLIGT att få tag i alkohol, jag tror vi ringde precis alla, det fanns ingenting.
Som tur är så har bolaget öppet idag, så när Louise kommer hem sen så blir det lite dricka. Och Jörgen som lovade att han skulle bjuda på räkmacka, och erbjöd sig att låna ut pengar, men jag har ingen lust att låna sa jag.
"Men du vet ju att du alltid kan blåsa mig" var hans svar, hahahahha. Jag tror jag höll på att skratta ihjäl mig!
Och så blev jag kallad lite allt möjligt igår, av okända människor för mig, omoget som fan, ni som inte känner mig ska enbart hålla käften. Har ni ingen lust med det så kalla mig vad ni vill, för jag tar verkligen inte åt mig!

Idag, förhoppningsvis så fort som möjligt så kommer Patrik och hämtar resten av hans grejer, skönt att få det avklarat i alla fall. Hoppas han inte segar för jag har inte tid att sitta och vänta på honom hela dagen..

Tog precis min sista tablett, så nu är kuren avklarad, skulle ha tagit den i går morse men jag kom ju aldrig hem, så hoppas att det inte var någon fara att jag tog den en dag försent!?
Vädret är skit idag, fan vad tråkigt! Hoppas det spricker upp lite senare :)
Och nu är det bara 3 dagar kvar till pengar, fy fan vad skönt! :D

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Johanna

Halloj!

Hoppas allt är bra, du borde komma hit och hälsa på någon helg!



Kram Johanna

2009-04-20 @ 13:35:25
Postat av: Anonym

Det verkar som om du mår bättre, vad skönt för dig...Hoppas de håller i sig o att du går mot ljusare och bättre tider...

2009-04-20 @ 21:32:04
Postat av: L

HAHAH Fagge är fan bäst ju. Så jävla skön.

Du har inte hört nåt från Svea idag eller? ;) hahaha!

2009-04-22 @ 00:01:42
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0