oh yes i know. stupid girl..

Bergochdalbanan var på besök igen,
och det var grymt längesen innan dess!
Jag har fått höra att jag är aggressiv.?
Vem skulle inte bli det i vissa situationer,
speciellt i min sits som jag var i helgen..
Jag säger inte nu att allt är bra eller att
något är tipptopp! Och jag vet att jag har
en tendens att förlåta allt för lätt, mmm!
Och ännu mer tråkigheter har hänt, vilken
bra start på året 2011! Ibland undrar jag
verkligen, hur svårt kan det vara för vissa
människor att hålla sig ifrån att göra dumheter?

Men killar och vi tjejer tänker ju helt olika,
tack och lov! Nämner inga närmre anledningar
men vissa människor förstår jag mig inte på!
-
Sitter just nu hemma och är lite spänd,
Patrik har åkt iväg till Hudiksvall ikväll,
och jag kan bara hålla tummarna!
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0