jag är sämst!

Godmorgon!
Har spenderat denna rejält trötta morgon
med massa kaffe och Gossip Girl!
Och nu försöker jag hitta nyare avsnitt,
och det finns massa konstiga sidor men jag fattar NADA!
Jag får helt enkelt fråga syster Emelie
om hjälp för hon kan det där bättre än mig :)
-
Just nu vill jag bara ha fredag,
som det ser ut nu så kommer det att bli
a small change.. ;)
Och troligtvis så stannar vi ju hemma imorgon
så det köps hem lite vin så myser
jag och Patrik till Idol istället, kan ju inte bli bättre (Y)

TTYL
Hos Karin för någon månad sen :)

Ush dont like this picture, ser riktigt knubbig ut ju :O

Kommentarer
Postat av: Laila

Låter ju jätte mysigt :)

2010-10-21 @ 11:31:26
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0