Vi lyckades utan skruvdragare!

USH FY & PUST!
Nog för att Patrik kämpade med skruvarna BETYDLIGT
mer än vad jag gjorde
så måste jag säga att jag fick mjölksyra i armarna..
8 skruvar skulle in i betongväggen, haha LYCKAT ;)
Vi fick skruva som idioter! Men den kom upp till slut!
Och nej jag vet, väldigt dålig bild, man fattar kanske inte vart vi har satt upp den?
Men det kommer bättre om någon dag!
Nu ska jag get dress och vi ska knalla till bolaget!
Sen får vi besök av hans bröder :)

Pusstja


Kommentarer
Postat av: chacharlie

Javisst!! :)



TACK, nu blev jag glad! Kämpar som fan med det där lurvet! hehe

2010-05-07 @ 14:37:13
URL: http://charlottechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0