Att skriva av sig efter en 3dagars..

Nemen gokväll!
Det var inte igår :)
Äntligen ska här uppdateras lite, men jag måste erkänna att det
har varit ganska skönt med ett litet upphåll i helgen, till och med FB uppehåll,
eller nja jag var inne och kikade en gång igår och inget mer!
Och har kommit fram till att FB faktiskt inte är ALLT! höhö..
-
Vi har iallafall haft en kanonhelg! :)
Har en del bilder att lägga ut, men det gör jag senare ikväll
eller imorgon bitti! Just nu känner jag mig ganska så död!
Har ont i fötterna efter allt springande i affärer idag,
tillochmed Patrik shoppade lite mer än vanligt idag!
en ljusrosa snygg skjorta köpte han!!
Ja jag har som sagt tjatat på honom om att han ska skaffa sig en rosa haha,
 "NEJ FAN HELLER INTE ROSA" har han sagt förut! :P
Men den här skrek liksom inte ROSA, utan den var ljus och jättesnygg!
Får inte till några bra bilder på den för ljuset är alldeles konstigt så färgen ser inte
alls ut som den gör irl..
Just nu är jag proppmätt och ska bara ta en öl och glo på film med Patrik :)
Men inte alltför slö är jag så jag bjuder på lite shoppingbilder!
-
18 par söta örhängen! Inte alls fel ;) ett par till varje outfit!

Enkla mörblå leggings, topp, skor & brillor!

Ytterligare ett tillskott skor! Dom skönaste klackarna som jag har gått i nånsin! :)

Trekvartsärm med lite krussiduller på axlarna!

Dom här köpte Patrik idag, superfina och passar till nästan allt!

Nu ska vi sippa på den här goda ölen som vi hittade på bolaget förut!



Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

vilken fin header tjejen, men jag HATAR kaffekoppen för nu blev jag så jädrans sugen på kaffe :P



Skorna var jätte snygga och likaså den där svarta tröjan med krusiduller :)

2010-05-03 @ 20:43:40
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: wictoria

Gillar skorna! Riktigt fina! :)



sv; Den va skitsnygg! :)

Ja! jag har också suttit & tänkt att jag ville se henne, men att det var väl redan slutsålt osv.. Så det känns jättekul! :)

2010-05-03 @ 20:56:16
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

så tänkte jag med först ! men jag har flera vänner som har iphone och touch;en är så jäkla lätt på den, inte alls som på andra mobiler tycker jag :)

2010-05-03 @ 21:51:17
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: It´s you and me !

snyggt :)

2010-05-03 @ 22:14:20
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Girly

söta örhängen & snygga skor.

Och du är alltid lika söt...

Puss girly

2010-05-03 @ 23:00:03
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0