Underbara dag!

GODMORGON!
Är verklig Happyface today :)
Strålande sol, blå himmel och humöret är på topp!
Storhandla om en stund, sen bär det av in till stan
för Shopping och massa annat!
Det kan ju inte bli bättre! <3
Måste hitta nånting fint att ha på mig på systers student på fredag!
Hade själv vela varit sådär snygg i en vit vacker studentklänning,
eftersom att jag inte har tagit studenten själv!
 Men något sött ska jag nog hitta ^^
-
Fick föresten hem ett Presentkort från H&M häromdagen på 100:-
Guldbonus stod det, lite snålt tycker jag! Då har man ändå handlat för 5000:-
Och får ynka 100:-? Aja, bättre än inget ;)


Vi hörs senare när jag kommer hem :)




Kommentarer
Postat av: wictoria

Ja det va lite snålt! :-S Mamma fick hem någon sån där check på 900 någon trorjag! :-O



Jättekul att du har börjatt blogga igen btw! :) <3

2010-06-01 @ 08:09:44
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0