Kreativitet!

Morsning :)
Jättefint väder idag, sol & blå himmel..
Men längre bort ser jag massa moln som troligtvis kommer hitåt :/
Hoppas inte!
Har sovit riktigt gott, la oss runt 12 i natt, rekordtidigt :P
Satte båda mobilerna på ljudlöst för folk har en tendens att ringa
mitt i natten eller tidigt på morgonen.. Men bara för det så ringde ingen! haha!
Jag ska snart duscha och fixa mig massor, har inte orkat skrubba bort allt gammal bus än,
men nu måste jag verkligen det, och på med nytt! :)
-
Sen ska vi traska ner till Centrum och kolla efter nån snygg färg,
vi hade tänkt att måla om i hallen, väggarna just nu är  gräsliga,
gamla blommiga typ 90tals tapeter, urk! Haha!
Jag älskar verkligen att pyssla, vara kreativ, love it!
Blir verkligen på toppenhumör när jag får arbeta med händerna
och skapa eller inreda! Andra dagen jag känner mig lyckligare än nånsin ^^ <3

Den passar ju verkligen perfekt där! :)

Du gör mig lyckligast i hela världen Patrik! <3

 <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ

VAD FINA BILDER DU TAR EN KANON FIN TAPET MED I SOVRUMET HAR NI TAPETSERAT DET SJÄLVA??? HOPPAS ATT DET GÅR BRA FÖR ER MED HALEN DÅ Å HOPPAS FÅ SE RESULTATET MED KRAM PÅ ER MVH GLOGGARE

2010-05-05 @ 13:04:39
Postat av: simone

Du är så vacker hjärtat! :)

2010-05-05 @ 14:41:47
URL: http://fattybom.se
Postat av: Girly

Ja inredning är bra kul:)

Fint det vart.

kisses Girly

2010-05-05 @ 19:24:34
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: wictoria

Tavlan va riktigt fin!! :)

2010-05-06 @ 15:43:05
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0