Helt plötsligt är jag bara LAT!

Herremingud!
Jag är likblek! Skrubbade mig ordentligt igår ju,
men inte orkade jag spraya på ny b.u.s, det BORDE jag ha gjort!
Ush det känns inte OK!
Jag har inget emot folk som är bleka, men jag är som sagt väldigt
ovan att se mig själv blek, jag är ju beroende av b.u.s!
Kanske låter konstigt tycker ni? Tycker inte jag!
Ska passa på att testa min nya, en BronzeGEL! Håller tummarna att
den är lika toppenbra som sprayen! Jag snålar ju, har bara en pytteskvätt
kvar av den andra
:/ Hoppas jag får hem fler snaaart!
-
Mys vid sjön igår!

Zoomade in en mås, haha!

Patrik! :)

Blekfisen själv!

I LÖRDAGS!

Idag SKA det smörjas!



Kommentarer
Postat av: Girly

Å lovar ska skaka rumpa för dig med ;P

Ska smörja mig i kväll med BUS vilken är det där?

Är den bra...

Puss sötaste "blekfisen" Girly

2010-05-06 @ 18:37:16
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Bella

Åhh vad är det där för brun utan sol? Är det bra? dyrt? har aldrig provat det dära.. :D så tell me, om du vill? :D



Mina brillor är från gina :) kram på dig!!

2010-05-06 @ 18:53:22
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0