EGOGIRL

Godmorgon!
Vaknar upp och har beslutsångest!?
Hade ju tänkt att blondera min lilla utväxt idag,
men jag tvekar.. Jag är så trött på det!
Men samtidigt för feg, jag är för feg för mörka slingor,
att bli brunett eller att klippa mig i någon annorlunda frisyr..
Jag kör på mitt säkra kort om och om igen..
Hade det inte vart för att det är så svårt att bli blond igen när man är brunett,
så hade jag nog färgat mitt hår i en fin brun färg för längesen!
Men sen då, när jag ångrar mig och vill bli blond igen,
då vet jag att alla slingningar och blonderingar kommer förstöra mitt hår!
Det kommer bli svinto och jag kommer få klippa av det en bra bit :(
Bara för att jag inte orkar vänta, så kommer jag försöka bli blond på 2 veckor!
Ja, då får jag skylla mig själv..
Fast.. jag tror jag kör blondering idag i alla fall!

TRÅKSANDRA!



Kommentarer
Postat av: Linnéa

SV: haha ja jag vet inte vem som tyckte sig hörde det :b du sa bara till mig "jag kan inte förstå att hon lämnar nyckeln till oskar. till mig hade jag förstått om hon lämnade den till" och jag sa att jag inte ville gå hem till henne om jag visste att oskar hade nyckel så att han kunde komma dit :p då kunde jag lika bra gå hem. haha, inte tycker jag att det är skitsnack :D

2010-05-04 @ 11:46:59
URL: http://hallojlinnea.blogg.se/
Postat av: Zara

Ljusbrunt hår då ?

2010-05-05 @ 08:43:21
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0