confused..

GoFredag!
Latast i stan är jag
!
Men det är massa annat som fått mig i andra tankar..
Håller på med en grej i alla fall,
men jag har inte riktigt bestämt mig om det ska bli så!?
But if I do I TELL YOU! ;)
-
Har varit lite upp och ner idag,
drog iaf med datorn till köket och repeatade Hey Soul Sister
när jag diskade, blev genast på mycket bättre humör! :)
Tröttnar aldrig på den.. Den funkar vardag som fest ^^
-
Någon öl i väntan på Patrik som är iväg en sväng
och kommer hem i natt! :)

LOVELOVELOVE



Och den här är ju UNDERBAR!


Kommentarer
Postat av: evelina

fyfan sagoland är den bäst genom tiderna som gjort wihoooo tröttnar man aldrig på ju;)

2010-05-23 @ 15:03:02
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: simone

Godmorgon söttoppen sandra, hur mår du? Här är det grymt! Ska snart åka till sthlm, har du något skoj planerat idag?

2010-05-28 @ 09:40:55
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0