Today is the day!

Nyss duschat och diskat!
Väntar på att Patrik ska komma hem så
jag få cigaretter, (avlider snart)
-

Senare idag kommer syster Emelie hit :D
Nu ska det börjas med tapetseringen av fondväggen!
Kommer bli hur snyggt som helst,
haha och vi får inte bo kvar och njuta av den! :)
Men våran nya lägenhet är faktiskt mycket
mycket snyggare om jag får erkänna!
GUD vad jag längtar, inte många veckor kvar nu :D
-
Just nu lägger jag INTE upp någon bild på mig,
sitter i handduk och ett rosa leopard hårband!
Bild kommer upp senare efter jag fixat mig!

SUCK denna tvätt ska vikas idag :/

Älskar att min sötnos är så "Huslig" av sig
och hjälper till med ALLT här hemma!
Så ska alla karlar vara tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Runa

Hej är du som jag som älskar rosa :D?

2010-03-05 @ 17:10:05
URL: http://runizen.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: hahahaha jag dog av skratt till din underbara kommentar<3. Men fyy jag såg framför mig hur dom gjorde den där äckliga (stryka handen i pannan, när man är varm) ussch vidrigt. Men tyvärr är dte inget jag skulle tänka på när jag tänker faaaast food= god mat tyvärr är jag sån. måste börja tycka att det är vidrigt;)



åååh vad snäll du är:) helt underbar<3 du kommer också lyckas, det är väl bara bita i det sura äpplet ett tag. Men lättare sagt än gjort- för just nu är jag suuuper gotte sugen. Dumma fredag;)

2010-03-05 @ 17:16:02
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0