Sista dagen!

Godmorgon!
Har som vanligt inte sovit så många timmar,
de senaste 2 veckorna har varit så.
Somnar vid 3, vaknar vid 8..
Bara för att alla tankar har snurrat om vad vi ska  hinna med,
vad som ska packas och allting..
Men nu är sista dagen här!
Vika och packa alla kläder och sängkläder,
åka fram och säga lite "Hejdå" till folk.. :/
Känns konstigt att det är sista natten här i Kumla,
i våran lägenhet, vi har ju liksom bott här i 3 år,
och jag har ju bott i Kumla sen jag föddes, haha!
Men det ska faktiskt bli jätteskönt att komma härifrån,
iväg från massa falska människor!
Ja, för ett antal stycken finns det ju, har man bott här så pass
länge så vet man vilka som är ens vänner och vilka
som är absoluta idioter!
-
Ska surpla upp mitt kaffe och slänga mig i duschen!
Vi hörs senare :)

Vill slänga in ett STORT GRATTIS till min bästa vän Linda och hennes Emil
som fick en liten dotter i söndags, Olivia ska  hon heta!
Kommer sakna dig massor gumman, det gör jag redan eftersom
vi träffas så sällan! Vi måste försöka ses idag eller imorgon! <3

Jag & Linda! <3 Älskar dig min vän.


Kommentarer
Postat av: Karolin

God eftermiddag blir det här:)... Ja men nu är tavlorna klara, skönt:) Hur är allt?

2010-03-30 @ 15:42:14
URL: http://bubblaren.blogg.se/
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) vad bra ;) Oj såg e din kommentar förrens i dag. Börjar åtta. Hoppas du hittade det endå!

2010-03-30 @ 16:01:43
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0