En enda röra!

Godmorgon!
Idag är jag uppe tidigt, känns skönt! :)
Jobbigt nog så är kaffet SLUT!
Sitter här i vardagsrummet och tittar mig omkring,
gillar inte det jag ser!
Flyttkartonger och massa annat skit överallt..
Det känns verkligen som om det inte är någon ordning
och reda nånstans, men så är det väl när man ska flytta!?
Och jag blev inte glad av synen av att det SNÖAR UTE!
Jag som verkligen trodde att vintern var över
och att våren var påväg..
Strax ska jag ta och diska lite, eventuellt städa
lite överallt, det är ju trots allt söndag och det finns
inte så mycket annat att göra!
Vi hörs lite senare :)



Kommentarer
Postat av: Karolin

Åh har du flyttat spännande, lycka till med kartongerna:)... Kram

2010-03-21 @ 11:20:36
URL: http://bubblaren.blogg.se/
Postat av: cammie

ja, snoriga småbarn e verkligen super kul ;) haha

2010-03-21 @ 13:18:10
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0