You can´t reach me..

Godmorgon!
Gud idag vaknade jag sent, det gillar jag inte!
Sitter med Patrik & dricker morgonkaffet framför Våra Bästa år :)
Hans citat i morse: - Skynda dig upp nu vi måste se Våra bästa år!
Hahaha, han är för söt han har fastnat för den serien :)
Tråkväder idag så då ska jag passa på att röja här hemma..
-
Ska titta runt lite och se om jag hittar en ny mobil,
 min blev ju som sagt stulen i helgen :/
Och mina solbrillor gick sönder, + att favorittröjan försvann också! :@
Alltid att jag ska råka ut för sånt!
Jag struntar egentligen fullkomligt i mobilen, det var en ful från
Ica Maxi som kostade 200 Kr
, (inte för att jag fattar varför man vill sno en sån?)
men mitt simkort, hallå! Jag har haft det i över 10 år!
Alla SMS och alla nummer är bara helt GONE nu :(
Så kanske dags att byta nummer då?
Och till råga på allt så har Patrik nytt nummer, som typ INGEN har..
Och han hann inte kopiera över alla mina nummer till sin,
så jag känner mig ganska så låst! :S

Vem fan vill sno en sån här?



Vi hörs senare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0