Tuffa nätter..

Hejsan!
Har haft en ganska så hyfsad dag,
mycket tack vare det fina vädret vi hade förut!
Passade på att sola i några timmar, skönt!
Kunde inte somna i natt, hade 1000 tankar som malde runt!
Hade sån stor lust att gå och sätta mig och blogga om det,
(för är det något som funkar innan man ska sova så är det min hjärna!)
Det finns så mycket som jag vill skriva och tala ut om runt småtimmarna..
Men det blir inte så just nu i alla fall!
Jag tappar verkligen lusten på bloggen när jag inte har skrivit på flera dagar,
sen när jag väl börjar komma igång igen så kommer suget tillbaka,
så jag ska iallafall försöka slänga in 2 inlägg om dagen!
Sen kanske jag återgår som förut? :)
-
Ska kika lite på H&M´s hemsida och bli på bättre humör!
Mina tygskor har gått sönder så blir nog att klicka hem ett par nya :)

Tack för att Du är Du! <3






förövrigt så känner jag mig som världens absolut sämsta vän..
Jag kan vara riktigt egotrippad ibland alltså..
Men jag lever som jag lär! Inget jag tänker yttra mig om just nu..
Så är det i alla fall.. :/

<3


Kommentarer
Postat av: malin

du är en bra vän!

2010-06-08 @ 23:10:03
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0