Lady & Luffsen!

Hallå Där!
Dagen har gått ganska så sakta idag tycker jag,
men mycket har ju blivit gjort och det är skönt! :)
Traskade ut förut i duggregnet och inhandlade lite
mat och dryck!
Så just nu smuttar vi på lite vin & öl, gott! :D
Och så här som vanligt så blir man lite smått
sugen på att ta en tripp till Kumla och träffa
massa folk men så blir det INTE idag, det
kostar alldeles för mycket och sen kommer
man aldrig hem, haha!

Vi får sitta här ikväll, jag & älsklingen,
och bli lite småfulla, kan ju bli mysigt ;)
-
Fattar inte varför jag tog uggs just denna regniga dag? ^^

Gottgottigottgott ;)

Och senare ikväll ska det lagas Fläskytterfilé med Gormetsallad! MUMS!



Kommentarer
Postat av: BLOGGARE

HEJ PÅ ER

VAD MYSIGT NI VERKAR HA DET TILLSAMMNAS MAN KANSE FÅ SE HUR FINT NI HAR DET I ERAN NYA LÄGENHET DÅ??? MED BILDER HÄR SÅ MAN KAN FÅ NÅRGRA TIPS PÅ MIN LÄGENHET HA DET SÅ GOTT I HELGEN KRAM PÅ ER MVH BLOGGARE

2010-06-11 @ 18:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0