Högre än 10 centimeter!?

Godeftermiddag! :)
Är fortfarande proppmätt efter maten..
Det blev kanongott med min egna ört&vitlöks marinad på kycklingen :D
Fast själva kycklingen i sig var för "slemmig"
fick lite avsmak så här blir det inga mer Kycklingklubbor på ett tag xD
-
Vi har grejat och plockat här idag,
och just nu vilar P middag så jag passade på att gå ner till Tvättstugan.
Har även rännit runt i ett par höga klackar här hemma idag, haha!
Jag klarar av att gå i dom om dom är MAX 10 cm,
men dessa är typ 12-13, så varför inte gå in dom hemma? ;)
Jobbigt bara med trägolv i vardagsrummet för det klackar ju så inih*****e!
-
Orkade inte kika in på H&M´s hemsida igår så det får bli strax!

Fina klubbor innan ugnen ,

Städa i High Heels!

Nya BIG earrings! <3



Kommentarer
Postat av: evelina

Ja dagen har verkligen bara varit allmänt för jäävlig. Vill typ döda någon hahaha ;);)



Hahahah jo när jag sitter ner kommer den fram äckel magen och handtagen på sidan man kan grppa i. Låt mig spy hahaha- och enda äter jag fet mat. Hahah. Önskar man tillhörde dom som blev så äcklade att man bara slutade höhöh. Hoppa hoppas på pillerna då- annars kan jag starkt rekomendera instant slim- man blir super mätt och äter typ ingenting :) wihooo då rasade jag i vikt;) kör på dom nu med- fast man blir typ immun efter ett tag" så då funkar dom inte längre.



Super fina grejer. <3

2010-06-09 @ 20:49:09
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0