Borta Bra men Hemma BÄST!

Hallå!
Vi kom hem för ca 2 timmar sen!
Efter stan i måndags så åkte vi impuls till Kumla! Ovanligt!
Har haft det OK fast det har vart svettigt!!
Vädret har ju varit KANON, men jobbigt nog så hade vi ju inget ombyte.
Slängde på mig Shorts & Linne igår som jag inhandlade i måndags,
men idag har det varit jobbigt! Hade William & Anton i 5 timmar,
lite smått bakfull så kan det ju kännas rätt jobbigt, men dom var supersnälla :D
Anton somna och William tog ett bad, jag solade och tog att glas vitt på balkongen..
Svettades som bara den!  Dags att lägga ner Sraybusen snart nu när solen tar så :)
Efter mycket strul, om och men och lite ilska och (annat tråkigt :/ )
så tog vi bussen, hem! SKÖNT!
Ska ta en dusch strax, sen blir det tidig uppgång imorgon,
packa massa vatten & lite mat och bege oss mot Campingen för
SOL&BAD! Skönt :) Har längtat efter att bada!



Kommentarer
Postat av: evelina

Men jag vill väl med baaada :( Inte alls avundsjuk ;)<3

2010-06-02 @ 22:38:06
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0