Har inga ord för denna Rubrik!

Ja herregud, så vissa människor håller på alltså!
Varför sitta och älta hela jävla tiden och sitta och hålla på
som en barnrumpa?
Kan bara skratta åt detta för det är helt patetiskt och omoget.
Jag är i alla fall nöjd med mitt liv och mina val jag har gjort,
och sen skiter jag fullständigt i vad folk tycker om mig!
Folk som bryr sig för mycket och lägger sig i andras liv så mycket
kan ju ärligt talat ha väldigt tråkigt och må väldigt dåligt..
Men om det hjälper att smutskasta andra människor runt omkring sig
så varsegod, fortsätt med det för jag kan inte bry mig mindre!
-
Förövrigt så ska jag kika efter lägenheter idag,
jag och älsklingen hade tänkt att frlytta härifrån,
skulle vara riktigt skönt, och jag längtar tills den dagen! :)

Nästa vecka blir det av till Ikea och då inhandlar vi bland annat
en ny matta till vardagsrummet, tvbänk ett rumsbord och lite annat smått :)

I helgen är det planerat att Patrik och Johan ska iväg och pimpla igen,
så ska Karin och jag vara hemma och laga lite gott käk tills dom kommer tillbaka :)
Dom är iväg och pimplar just nu så hoppas dom får något napp!

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Marih

Blonderar du håret själv eller hos frisör?

Super fint tycker jag ;)

2010-01-29 @ 13:41:43
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0