Jag välkomnar inte vädret!

Nej ush nu får det vara slut på all snö!
Det är bara mysigt till Jul och Nyår sen kan
den gott försvinna, jag vill ha vår nu!
-
Stallde klockan på nio idag,
vill inte sova bort hela dagen,
tog ju aldrig tag i disken igår så
den ska jag sätta igång med snart!
Sen ska jag ta bussen lite senare hem till Frida,
och sen ska jag vandra till Maxi en sväng.
-
Tittade lite på Ikeas hemsida igår och
hittade lite grejer som jag vill att vi
ska köpa hem! Älskar IKEA :)
-
Hörs sen
Pusshej




Kommentarer
Postat av: Älskling

det var ju fina grejor. får väl köpa det nästa gång vi åker dit. puss älskar dig/patrik

2010-02-02 @ 10:49:37
URL: http://enpatrik.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredning & design

Vilka fina grejjer du kikat ut! IKEA är så bra! Den där filten är jag också sugen på - ser verkligen gosig ut. Ha det gott!/Emmy

2010-02-03 @ 19:10:04
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0