Insnöad!

Så känner jag mig idag :S
Har ingen som helst lust att ta mig
ut i det här vädret, men jag anar att jag måste!
Ska ju  köpa ny hårinpackning idag ju,
och eventuellt ny färg till slingorna,
dom blir tjockare än dom blonda.
Är lite ivrig också känner jag,
gaah tänk om det blir helt CP i håret?
Aja det återstår att se! :)
-
Nu ä det kaffe och
Våra Bästa År som gäller ;)
Det ser jag så ofta jag kan!
Och strax blir det frukost, kokta ägg! Och lite frukt!
Har just druckit ett glas ljummet vatten
med färskpressad citron
i också,
vilket är bra för kroppen!
Är nyvaken nu så jag har glömt varför? haha.
-
Pusshej

Sakna <3


Kommentarer
Postat av: W I C TO R I A

Ni är så söta du & p :)



sv; Det är både bra & dåligt & ha en våg med andra ord :'D

2010-02-03 @ 10:49:24
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: W I C T O R I A

Va roligt! :) Känns kul att kunna insperera andra till nyttigare ett lite nyttigare liv.. Tack, men som du säger ser man sig själv på ett helt annat sätt.. Jag är allt annat än nöjd liksom :'D haha.. & Samma med Kristoffer, han kan äta ALLT, still skinny.. En annan svullnar upp direkt.. >.< Störande!!

2010-02-03 @ 11:18:49
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0