Back on track?

Ja det känns lite så när det gäller bloggen!
Hade ju ett ganska så långt uppehåll
i bloggen under tid då datorn krashade,
kändes ju ganska så segt att gå och skriva blogg
hemma hos andra så jag struntade liksom i det!
Men nu har bloggen "kommit till liv" igen känns det som :)
och besökarna börjar komma tillbaka också :)
Skoj tycker jag!
Älsklingen
ringde alldeles nyss och sa God Natt <3
Börjar känna mig lite trött jag med faktiskt.
Imorgon tänkte jag i alla all åka hem till syster Frida och barnen :)

det går uppåt i alla fall :D


Kommentarer
Postat av: evelina

sv: hej haha känner igen mig extremt i första meningen;) ååh givetvis är det svårt vissa dagar är det lätt man är mer peppad andra är åt helvete. När jag började gå ner i vikt (har hållit på sen lite efter nyår) så gillade jag inte direkt kebabpizza. Men så fort jag skulle börja ta tag i (det nya livet) så var det kebab pizza det ända jag kunde tänka på. Och annan fet mat som du säger lasange, taco, och liknande. Det gäller att verkligen tänka att när man nått sin drömvikt (målvikt) så går det inte gå tillbaka till fet mat jämt, givetvis ibland. För då skjuter kilorna tillbaka och ibland tyvärr mer.



Jag har inte skrivit om det här i bloggen då jag har en del väldigt många unga läsare, samt moralkärringar. Men jag beställde ett viktminskningspiller som skulle göra att man inte blev hungrig på samma sätt, gäller även söt suget och det skulle öka förbränningen. Jag tänkte ju givetvis yeh right det här kommer inte funka skit samma knapprar det ändå. Första dagen (har bara tagit dom i tre dagar än) så jag blev inte något hungrig, magen skrek som en operaföreställning men jag hade känslan som man kan ha när man ätit för en hel familj, något söt sug fanns det absolut inte och jag fick tvinga i mig lite yoghurt på morgonen. Dom senaste två dagarna har varit likadana. Jag får inte ens i mig en hel banan. Men som du skrev om hängig och mår dåligt- Givetvis blev kroppen helt slut är fortfarande då jag har ätit runt ca 200kalorier om dagen och tränat bort ca 400kalorier. Sen har jag känt mig lite yr så jag har tagit vitaminer, D-vitamin, krom, kalcium och även druckit aloe vera för att få i lite viktiga saker när jag knappt ätit. Men när jag idag var på stan testade dom där små byxorna i XS som satt helt perfekt känner hur platt magen är, då kan jag härda lite hängig känsla emellanåt;)



Så fort man äter något kan vara en apelsin eller något annat litet så är kraften tillbaka som att man ätit en hel portion mat. Nu blev det här en väldigt lång kommentar men ville bara säga varför jag kunnat äta så otroligt lite dom senaste dagarna,

Kram och tack:)

2010-02-01 @ 23:56:06
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: gym kort är verkligen the shit! jag har aldrig varit någon tränings människa men sen jag köpte träningskort har jag varit där varje dag ((utom idag när jag varit typ sjuk)

Jag var/är också väldigt skeptisk till tabletter, så länge man vet vad exakt det är i och en seriös sida/affär så känns det lite tryggare. Jag är nog den enda som inte fattat bloglovin än;)

Ha en super trevlig natt du med, Kram

2010-02-02 @ 00:28:12
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: W I C T O R I A

jag tycker det är roligt att du bloggar igen! :)



sv; Ja man ska vara glad att man har föräldrar, en del har inte det.. :/ <3

2010-02-02 @ 08:42:13
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0