No more orders..

GAH!
Alltsa H&M, och deras j*kla leveranser,

(Inkommer i slutet på Oktober)
(Inkommer i September)
Orkar inte se det varenda gång jag beställer där,
så jag tog bort alla varor och kryssade sidan!
Jag får helt enkelt åka in till stan istället!
Och sen har jag suttit och letat efter en Kort beige Trench,
som inte verkar finnas någonstans,
för jag vill absolut inte ha en lång, det passar inte mig..
Gina hade ju en grymt snygg i våras,
men den kan jag ju utesluta direkt för den säljs inte langre..
åhåå ingenting funkar för mig idag! :/

-
Jaja nog med det!
Rödvin hade ju inte suttit fel!
Strax är det SATC pa Tv:n som gäller,
och förhoppningsvis somnar jag hyffsat tidigt ikväll!

Jag är EXTREMT partysugen...
TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0