Its a BAG in BOX!

Goodafternoon..
Har inte orkat uppdatera alls idag,
orkade egentligen inte nu heller..
vädret suger, och denna dag blir en REDIG
städ-dag! Jag slapp diska i vanlig ordning :)
men det finns ju annat, som dammsugning,
bädda rent och lite sånt som måste göras..
Hatar att åka bort och sen komma hem till
en svinstia, ush nejtack!

Började bus:a mig igår, det var typ 3-4 veckor sen sist?
OJ lång tid, har inte haft orken..
Men nu börjar fejkbrännan komma på plats igen :)
-
Imorgon är det party som gäller!
Mitt efterlängtade Rödvin, here I come ;)
Oooh har längtat efter den dagen :)
Hem till kära Karin, umgås med Malin
och förhoppningsvis så följer Frida med :D
Och jag hoppas att också Linda joinar!!

Imorgon slipper vi paraplyet :D
TTYL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0