I don't care

Återigen, segt med mobilblogg! Har som vanligt varit en seg och urartad helg i Kumla.. Hade trevligt hemma hos familjen och det är ju huvudsaken.. Annars har det bara varit allmänt konstigt allting, har helt ändrat uppfattning om en människa, totalt! Det är sjukt att det är som folk säger : Dom som mår dåligt klankar alltid ner på andra.. Och denna gång lite väl över styr.. Jag har inte det perfekta livet, ingen har nog det om jag ska vara ärlig! Men när det ska börja jämföras på det planet och att man ska dra in andra "familjemedlemmar" ekonomin, jobb och utseende så börjar det gå liiiite väl långt. Jag tycker det är grymt lågt att sjunka så, och även om jag blir lite elak på fyllan så skulle jag aldrig kunna kläcka ur mig såna saker.. Är allmänt trött på allt just nu och tänker lägga det där åt sidan! I morgon blir det förhoppningsvis en någorlunda vardaglig update, med någon bild och nu bloggen tänker funka för mig? :) Patrik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0