Haircut!

Mitt långa fina och smått slitna
hår måste nu klippas, buhu!
Fast jag tänker inte ta ett stort kliv med saxen,
utan endast 1-2 cm! :P
Jag vill inte ha kort hår, jag passar inte i det..
Och sen så tar det alldeles för lång tid att
spara ut längden igen..
Jag ska platta det senare ikväll och sen åker saxen fram!
-
Och för det andra så har jag börjat tveka en aning
om det här med att bli brunett! Sicken fegis jag är!
Jag blir nästan arg på mig själv :@
Jag  vet att jag kommer tycka att det är snyggt
när det nyfärgade håret flyger ur handuken,
och dagen efter så kommer det vara bra med det!
Då vill jag till 100% bli blond igen..
Ska fundera liiite lite till på detta!

TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0