Boots..

Goddag fredag den 13:e!
En väldigt seg fredag känner jag!
Känner inte för att göra så mycket,
ska snart ta mig en dusch
och få i mig lite frukost efter det!
-
Har kikat lite på LaRedoutes hemsida,
och hittade ett par riktigt tjusiga Boots!
Boots låter ju så fult tycker jag,
och det finns många som är fula också xD
jag är inte mycket för tjocka/breda klackar,
det är inte snyggt någonstans (förrutom kilklack då)
Men dessa var alldeles lagom tjocka,
och kostar endast 329;-
Och sen har jag 40% rabatt på det så
det blir ju värsta kapet! :D
Har inte bestallt dom ännu, jag får se hur jag gör!

THIS IS BOOTS!

Dagens Visdom:
"Jag har ingen rätt att vilja förändra andra om jag inte själv är öppen för förändring"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0