Take a bath..

God eftermiddag :)
Har haft en härlig morgon idag,
jag har nämligen invigt badkaret, om det var skönt!
Vi har inte haft badkar sen 2005, så jag låg verkligen och njöt.
Steg upp och smörjde mig med bus, sen satte jag mig
ute på balkongen och solade en sväng!
Det är riktigt skönt ute idag! :)
Vi ska strax ta en liten promenad till ån här nere
sen blir det hem för att tvätta och dricka lite vin till kvällen :)

I Really Enjoy Life! <3

Det kommer badas ofta! :)

Skönt med sol från morgon till kväll på balkongen :)

Gott med citronvatten!


Kommentarer
Postat av: chacharlie

Jo, jag förstår det :P



Härliga bilder hörru!

2010-04-02 @ 14:31:56
URL: http://charlottechristina.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

jaså har ni fåttbadkar nu? renoverat badrummet eller? jag har bdkar men jag vill hellre ha dusch ;)

2010-04-02 @ 17:44:55
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0